reklama

Čo som blbá???

Snáď som si nemyslela, že ten o kom sa píše v detských rozprávkach naozaj existuje. Ale áno...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Obrázok blogu

A to som mala dojem za doterajších pár rokov života medzi ľuďmi, že vôbec nepatrím medzi naivky ale zrejme som sa mýlila. Podľa všetkého.Keď som mala 14, priťahovali ma muži z plagátov. Samozrejme svojim dokonalým zjavom. V tom veku človek nič iné asi nerieši a niektorým to zostane do konca života. Myslím tým najmä mužov...Po krátkej skúsenosti s na pohľad príťažlívými mužmi (vo veku 17 rokov) som sa definitívne rozhodla, že sa už po zbytok života budem orientovať na dušu a charakter. Veď je predsa nemožné nájsť oboje v jednom jedincovi a tak som si určila priority.Môj mozog sa javil ako submisívny element a tejto myšlienke sa rýchlo prispôsobil. Podarilo sa mi stretnúť nejedného veľmi zle vyzerajúceho muža, ale zato s ohromnými charakterovými vlastnosťami. Vyberala som si ich sama. Postupne som už dobre vyzerajúcich mužov začala prehliadať až mi začali vadiť. Čím horší, tým lepší.Vydržalo mi to celkom slušných 15 rokov.Až som stretla len pred pár týždňami Jeho a vôbec ma nenapadlo, že sa až nápadne podobá na týpka z teenage plagátov a že to má v hlave úplne inak poskladané ako ostatní.Prudko patriarchárne. Ale kde som mala zdravý úsudok, ťažko mi niekto odpovie. Začali sme sa stretávať a ja som nasadla do vlaku, ktorí ma niesol ktovie kam, ale bolo mi dobre.Vášeň je zradná vec, ale to si môžete dookola len hovoriť...Samozrejme, že prvé dni to boli z jeho strany medy a kaleráby, ale tak sa to krásne počúvalo a tak sa mi nechcelo pripustiť že je to Mr. Cassanova...Žiť v ilúzii o ktorej viete že je len ilúziou, je predsa len krásne. Na chvíľu.Avšak môj drahocenný kamarát Mozog ma našťastie neopustil a včas ma zachránil.Týpek si začal neskutočne dovoľovať, manipulovať ma a nepriamo nútiť sa mu celou osobou prispôsobovať všetkým. Rázne som to ukončila a požiadala ho neslušne, aby ma viac nekontaktoval. Aj keď má všetko, čo má mať, príjemný pohľad do zrkadla, zlaté zámky a nekonečné možnosti. Spôsoby, cit a charakter však hladať by mohol len v zaprášených knihách.Napadá ma výraz, že to je ten Pravý Muž...Potom, sorry, ďakujem všetkým normálnym chalanom, že sú takí aký sú a že im nepreskočilo z metrosexuality, materializmu a tejto divnej doby. Buďte prosím škaredí, chudobní a ekonomicky neschopní, len neprestaňte byť citliví, milí a oddaní. Aj keď len na krátky čas...

Tina Turnerova

Tina Turnerova

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Spolu s manželom Vladom Zlatošom sa venujeme optimálnej výžive a športu. Venujem sa dlhoročne plážovému volejbalu. Som fotografka a píšem básne. Naposledny mi vyšla kniha dezertov "Tradičné dezerty zdravo a chutne". Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu