reklama

George Michael na dosah

Pre mnohých len úžasný spevák, pre mňa však dlho už čosi viac…

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu
(zdroj: Tina Turnerová)

Odkedy som začala v 14stich listovať dievčenské časopisy, prestali ma zaujímať spolužiaci z triedy. Našla som tam totiž jedného, ktorý absolutne stelesňoval moje predstavy o dokonalom mužovi, samozrejme po vizuálnej stránke.Neskôr som ho počula spievať. Mal úžasný hlas. Až neuveriteľne nadpozemsky znel, akoby som pri jeho piesňach vdychovala marcipánový plyn.Snažila som sa pred mnohými rokmi naučiť sa pár slov v cudzom jazyku aby som porozumela o čom spieva tento nádherný muž, ktorý mi dával pocit nekonečna.V pubertálnom opojení som sa naučila asi za mesiac po anglicky (potom som skončila Anglický jazyk a literatúru na Filizofickej Fakulte, možno vďaka Georgovi). Preložila som doslova a do písmena všetky jeho pesničky. Neverila som tomu, čo z toho vyšlo.Absolútne všetko zodpovedalo mojej duševnej nálade a mojim pocitom. Presne navlas opisoval a pomenúval veci a názory, ktoré som mala aj ja. Intergalaktické prepojenie, by som to nazvala. Neuveriteľné. Stotožnenie takéhoto druhu sa mi nepodarilo odvtedy zaziť s nikým iným. Zarážajúce je, že on o tom nevie.Až po rokoch, keď už je teenage dávno za mnou, rozhodol sa prísť do Bratislavy.Na štadión, kde som odtrénovala ako atlétka stovky hodín.Zobrala som dvoch kamošov a vybrali sme sa na koncert, s hlavou úplne chladnou a odmeranou. Je to predsa fajn spevák, ktorého som ako bláznivá dávno zbožňovala.Lístky som mala ku podivu až úplne k pódiu. Keď sa objavil na javisku, roztriasli sa mi kolená, ako keď stretnete niekoho na kom vám poriadne záleží. Začal spievať a ja som začala ožívať so spomienkami, ktoré sa vrátili tak živo akoby ráno odišiel z môjho bytu…Spieval nádherne všetky tie piesne, ktoré poznám naspamäť a ja som nechápala, čo za pocity sa vo mne miešali. Po asi šiestej piesni sa vo víre tanca zastavil priamo nadomnou. Ocitol sa v mojej blízkosti asi na 1 meter. Pozrel sa mi priamo do očí a asi na 3 sekundy sa díval.Presne ako keď snívate sen, presne také sladké boli tie zlomky času. V pravej ruke som mala fotoaparát, ale nebola som schopná ho použiť normálne. Odfotila som mu teda sako. Za ten pohľad by som nevymenila nič na svete.Viem že každý sa zasmeje už len na tom, že je predsa opačne orientovaný. Ale toto nieje o láske ako takej. Je to o prepojení bytostí a tam sa pohlavie nerozlišuje. A tak by to malo fungovať vo vzťahoch aj v živote.Viac sa dozviete v mojom pripravovanom seriály o rozdelení a druhoch mužov.

Tina Turnerova

Tina Turnerova

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Spolu s manželom Vladom Zlatošom sa venujeme optimálnej výžive a športu. Venujem sa dlhoročne plážovému volejbalu. Som fotografka a píšem básne. Naposledny mi vyšla kniha dezertov "Tradičné dezerty zdravo a chutne". Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu